Je warmteverbruik inzien, wijzigingen doorgeven of je voorschotbedrag aanpassen? Vanaf dit najaar wordt dat een stuk makkelijker. We zijn namelijk bezig om een nieuw en gebruiksvriendelijker klantportaal in te richten. Deze gaat het huidige klantportaal vervangen.
Upgrade klantportaal
Dit jaar stapt DEVO over op een nieuw administratiesysteem. Hiermee zetten wij een stap in de verdere professionalisering van DEVO. Deze overstap geeft ons betere mogelijkheden voor onze klantadministratie en communicatie. En het geeft jou als DEVO-klant een veel gebruiksvriendelijker klantportaal.
De upgrade van het klantportaal zorgt ervoor dat het portaal makkelijker te gebruiken is. Niet alleen via je computer, maar ook via je mobiele telefoon. Uiteraard blijven de huidige functionaliteiten bestaan. Zo kun je nog steeds gemakkelijk je facturen en je jaarverbruik inzien. Maar in het nieuwe klantportaal krijg je bijvoorbeeld nog beter inzicht in je warmteverbruik. Ook kun je je contactgegevens goed beheren en je kunt je voorschotbedrag eenvoudig wijzigen.
We lanceren het nieuwe klantportaal rond september 2023.
Op de hoogte van storingen
Naast de overgang naar het nieuwe portaal, willen wij ook de communicatie rondom onvoorziene storingen en warmte-onderbrekingen verbeteren. We doen er in de eerste plaats uiteraard alles aan om storingen te voorkomen. Maar noodsituaties kunnen zich helaas toch voordoen, dit hebben we niet altijd zelf in de hand.
In 2023 willen wij je tijdiger informeren bij een storing. Mogelijke planbare onderbrekingen in de levering van warmte zullen wij, zoals je gewend bent, altijd tijdig aan je communiceren.